Friday, August 7, 2009

Kosong

Saat ini, saat aku sedang menaip blog ini aku rasa cam kosong sgt...i feel alone..nobody just me n myself ..sejak dari pagi tadi menyibukkan diriku dengan membuat kerja-kerja rumah..memasak,membasuh,menyapu dan mengemop lantai..layan intenet forum, main burn buddy n farmville dlm fesbook..bagi mkn kucing2 liar kat belakang rumah..pastu layan movie 'The Big Fish' sampai abis kat You Tube...ermm,but no matter how many things i'm doing today, but i'm still ALONE..huh

Bila belek2 blog atau fesbook org lain, aku boleh bayangkan mesti life dorang sume sgt heppi dan gorgeous...apatah lagi bila tgk gambar2 yang dorang letak dlm fesbok or blog dorang, menggambarkan perfect family, perfect life...ntahla, aku xde pn gambar2 yg havoc utk ditampal..nak letak gambar dlm blog ni pn xde..siannya aku..

Ermm, akhir2 ni hidup aku rasa cam kosong sgt...aku rasa cam sorang2 je...hanya kucing terbiar di belakang rumah aje yg sudi berkawan dengan ku...

Di saat org2 lain sedang menikmati kegembiraan, aku hanya mampu melihat bayang 'dia' yg berlalu pergi dari hidup aku...hanya mampu melihat dan tak mampu utk menghalang...mungkin ini adalah jalan takdir hidupku..cinta datang dan pergi..tetapi hidup tetap mesti diteruskan...

Walauapapun, aku tetap pasrah dengan ketentuanNYA...sbb apa jua yang berlaku adalah yg terbaik utkku...

0 comments: