Sunday, June 7, 2009

Vol Air France 447 Rio de Janeiro - Paris-Charles de Gaulle


KEMANA PESAWAT INI LENYAP?

Pada pendapat aku pesawat ini telah terperosak jauh ke dalam jurang laut Atlantik..menyaksikan siri kehilangan pesawat ini menyebabkan timbulnya rasa insaf aku terhadap kekuasaan Allah SWT...aku tak dapat hendak membayangkan perasaan kesemua penumpang dan anak kapal sewaktu pesawat ini mengalami detik2 yg dahsyat sewaktu pesawat dipanah petir..cuba bayangkan jika kita adalah salah seorang daripada penumpang dalam pesawat ini.

Aku pn xtahu kenapa tragedi flight 447 ini sgt meninggalkan kesan mendalam pada diri aku..setiap hari aku mengikuti perkembangan operasi pencarian flight ini..bagi aku apa yg berlaku adalah di luar jangkaan kita...pihak penyelamat pn jadi bingung dalam usaha menjejaki bangkai pesawat walaupun menggunakan peralatan canggih..malah dorang pn dah giveup..sampaikan aku pnah terbaca satu statement yg menyatakan bahawa flight 447 ini xkan dijumpai sama sekali..apakah sebenarnya yg telah terjadi kepada pesawat Air France 447 ini?


Mungkinkah flight Air France 477 ini telah berkubur di tempat seperti ini?




Kalu rajin cuba buka link kat bawah ni, ada video mengenai perlanggaran pesawat dari Arab Saudi dengan Kazakhstan kalu xsilap aku..pada minit3.43 boleh dengar pilot tu mengucap sebelum flight tu berlanggar.Sedih sgt..:-((

0 comments: