Sunday, June 14, 2009

Cam gini la..

Tadi aku balik keje awal sket dari besa..tumpang Kak Ma sampai Bilal...pastu beli barang sket n terus balik rumah..arini Burger Ayam Ramly ada less kat Bilal..tu yg aku bersemangat nak pegi..

Hopefully bila dah pindah rumah sewa baru ni akan lagi bersemangat nak buat keje kot..hihi..apa yg menarik dekat rumah baru aku ni sbb ada byk burung...burung tu plak buat sarang dekat tingkap rumah..so peaceful..kawasan ni lagi sunyi dari kawasan rumah sewa aku yg lama dulu..Pape pn aku harap satu hari nanti aku akan berjaya memiliki rumah aku sendiri -home of my own..

Sok boss nak buat bengkel la pulak....teramat la boringnya..bagaikan satu penyiksaan yang panjang terkurung dalam bilik meeting...2 hari plak tu..sangat x sanggup rasanya..n staf2 lain pn x sanggup jgk..ada yg siap prepare excuse sbb nak escape dari attend bengkel tu...isk nak pakai baju apa esok eh?..baju yg boleh boost mood aku dr perasaan tensen..huhu


0 comments: