Thursday, June 25, 2009

Edrina @ kucing jalanan


Tetiba teringat dekat edrina..so sweet..itu la nama yg aku bagi utk seekor kucing jalanan yg merempat dekat umah sewa aku kat s.alam dulu..edrina siap tido dlm rumah lg..tp dia pandai,xkencing n membuang dalam rumah..sbb ktaorng rajin bagi dia makan, so dia x lari..bulu dia warna kelabu..masa end of the semester, masa ktaorng sibuk2 nak pack barang dlm kotak masa tu la si edrina ni sama2 sibuk nak masuk dlm kotak tu..ntah2 dia saje je nak suruh ktaorng pack dia sekali..ni mesti kes xnak kena tinggal, nak ikut pindah sekali.

Mula2 ktaorng sedih jgk nak tglkan edrina..sapa lak nk jaga dia nanti..dah la sedara mara xde, merempat lak tu..kalu comel cam kuceng parsi xpe la juga..last2 one of our housemate volunteer nak bwk edrina balik ke rumahnya..so setel la masalh tu..huhu..after 5 years, aku pn x sure samada edrina ni idop lagi x...
kat umah sewa baru ni aku plan nak bela kuceng..kat belakang umah aku tu byk gak kuceng terbiar..nak tangkap ar sekor..tp masalahnya kena cari sangkar dia dulu..aku tgk dalam mudah.my byk kuceng comel2, tp mahal giler, ada yg sampai 500-600..xmampu nak beli..better wat amal jariah dgn membela kucing jalanan je kot..lg pn kucing jalanan pn come juga..

0 comments: