Wednesday, September 16, 2009

Syukur..hadiah Ramadhan yg paling bermakna!

Syukur Alhamdulillah..tadi aku masuk board utk pengesahan jawatan..akhirnya setelah setahun 7 bulan berkhidmat di USM, aku telah pn disahkan jawatan..cuma belum dapat official letter lagi..masa masuk board tuh, rasa terharu plak bila dengar ucapan daripada panel-panel semua..iyerla, bukan senang nak confirm dalam masa setahun lebih..kalu kena tunggu 3 tahun mmg makan masa..pape pn, bagiku kerja itu adalah satu pengorbanan..kadang2 aku rasa malu pada diriku sendirik..sebab aku rasa kerja aku bukanlah perfect sgt pn..terlalu byk kelemahan..n aku taw aku ni jenis yg agak malas, dan suka kerja ikut mood jer...kalu aku rasa aku nak buat..aku buat, kalu malas aku tangguh...selalunya hari2 mcm tu la..entahlah, kdg2 rasa diri ni masih belum layak nak confirma awal2..pape pn aku bersyukur sebab bagi aku, ini adalah hadiah Ramadhan yang paling bermakna!

1 comments:

Unknown said...

dah tau malas...berubahlah..Change for a btter person..Uya Bolih!!!!