Tuesday, September 15, 2009

Buka puasa (bhg 2)

Semalam set-set PPKT berbuka puasa kat Restoran Chiang Mai anjuran vendor Arif Ladda Mass..ramai jugak staf yang x berminat nak pergi sbb cam xde standard bukak puasa kat Restoran Chiang Mai tuh..tapi time berbukak puasa kat situ mmg best dan sgt lawak la..dah la meja aku ni set2 technician yg paling riuh dan ntah pape..blom masuk bab 'darat' n jakun dorang lagi..tapi yg paling kelakar We la..ayat dia yg paling tak boleh belah 'eh udang aku! udang aku!'..dahla ckp sikit punya kuat sambil tangan mencapai udang dlm pinggan..adoi sakit perut gue..mmg macam2 karenah la dorang nih..

Pastuh hari ni, Mesiniaga plak anjurkan sesi berbuka puasa..tapi kat Hotel Renaissance..huhu..hok ni ramai plak staf yang berminat nak join..maklumlah dekat hotel 5 Star..tapi tadi aku bukak puasa kat hotel Renai ni rasa cam x best je..dahla mkn bufet..tensen btol nak beratur ramai2..suasana plak tak happening..sume org jadi ala-ala baik n sopan gitu..segan la nak buat perangai x senonoh depan set2 bos dan set Mesiniaga..

0 comments: